Blogger Backgrounds

.:pengunjung GADIS:.

About Me

My photo
dunia q bicara q....andai ada yang tersinggung sila bawa diri sendiri...tiada paksaan yntuk membaca malah untuk membuka blog picisan ini...bagi yang memahami alhamdulillah kata2 nasihat dari kalian xpenah ditolak..apa yang buruk datang dari diri q sendiri,mana yang bagus itu datangnya dari nya...

Pages

.:TABUNG OPERATION GADIS:.

.:kawan2 GADIS:.

Sunday, 4 September 2011

.: ada rupa berpantang x?? :.

cOretan gadis kepastian

assalamualaikum semua...

tadi an laju jew aq nak balik..xtahan...penat ngan xbuat kerja selain kemas fail..nak g jalan2 xlarat..nak simpan tenaga nak jalan balik jap g..huh!! esok nak bawak bekal la awal2 pagi..

xtaw nak makan apa...kat umah ada ikan yang dapat semalam jew..beras pew semua mana g beli lagi..last habis bulan posa ari 2 xg beli2 lagi..skunk pown kena berjimat cermat..haha sebenarnya terpikir lau bleh posa pown bagus juga an..hehe tapi apakan daya xbleh lagi waktu skunk..

dah 2 plak kena berpantang larang bab makanan nie..nak jaga badan la katakan so kena la jaga sikit apa yang di makan uh..dugaan dugaan..tengok kuih2 adik2 nie bawak macam sedap jew...2 xag geng2 dak gojeng hanim,pija,hajar,soli,cda,n qsya bawak t lak..haiyok...memang mengugat wei...

balik la cepat..bawak banyak2 kuih eh walaupown xbleh nak makan...haha buat cuci mata dah ah....

eh dah pantang2 nie bleh ah aq nak turunkan berat badan ag..hehe ari 2 dah canak jew naik macam ingat dunia berat aq nie..skunk dah insaf..huhu

see....nampak an kebulatan masa 2..masa nie aq tidow dah mimpi2 sumthing...n masyaallah benda 2 betol2 terjadi...tapi kegembiraan 2 lama bila aq terpaksa melepaskan dia dari diri q....

skunk ngah azam nak kecikkan badan dengan berpantang....cer tengok ada rupa macam bERPANTANG x??hehehe....

4 celoteh anda:

JIJI YU said...

comelnye engko

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wat pe nak berpantang2 ne.... sumbat je ape yang rase kita nak mkan.. raya hanya sekali.. hahaha

nuruashia ♥ said...

setuju ngn taufiq tu hek9!~
pak ostad pon ade hahahaha..
btw, gmbr awk ngn clown tu comey laa..awk yg shawk biru tu kan??
comey2 :)

gadis kepastian said...

tawfiq : eshh xleh gak..kang kalah jiji t berat bdan aq..

nuruashia : tehee tq2...a'ah y pakai tudung biru..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pencarian kowg