Blogger Backgrounds

.:pengunjung GADIS:.

About Me

My photo
dunia q bicara q....andai ada yang tersinggung sila bawa diri sendiri...tiada paksaan yntuk membaca malah untuk membuka blog picisan ini...bagi yang memahami alhamdulillah kata2 nasihat dari kalian xpenah ditolak..apa yang buruk datang dari diri q sendiri,mana yang bagus itu datangnya dari nya...

Pages

.:TABUNG OPERATION GADIS:.

.:kawan2 GADIS:.

Thursday 14 July 2011

.:terkesima:.

cOretan gadis kepastian

assalamualaikum semua

senyum untuk pagi nie tapi awal awal lagi aq dah nangis tadi...sedihhhhh  =(
aq rindu family aq...dah lama aq xdengar suara dorang...kol jew ada jew kerja dorang..ada jew segala ada...hidup bersama family orang xkan sama ngan hidup ngan family sendiri..

kekadang kita xmacam 2 tapi dorang macam 2..hanya dorang yang pandai lebih dari kita..haaiiissss harus kikis sifat macam nie..xbagus beb!! kita dalam dunia nie ada kelebihan masing masing n ada lifestyle masing masing..

oleh 2 harus la disemai sifat menghormati budaya masing2..2 la yang diajar dalam adab pergaulan..yes that right dalam 1 hubungan sifat hormat menghormati adalah 1 resipi kekalnya hubungan 2..

bila adanya sifat tersebut pasangan kita serta orang lain akan dapat bezakan situasi peribadi dan bersama..kekadang ada benda yang dirasakan hendak buat sendirian n ada benda yang rasa nak buat bersama sama...

sometimes bila kita dah tukar status as wife or apa2 jew an..kita akan terlupa pada diri kita sendiri...sebagai contoh la...one day kita akan rasa macam kita kehilangan sesuatu yang menyeronokkan dalam hidup kita bila terkenang kenangan lalu..

n benda 2 aq rasa lorhh.....aq rindu nak jadi aktif macam dulu...aq rindu nak pusing pusing mall window shopping ngan kawan kawan..then lepak bowling sepam 2...then g minum minum sambil usha orang..mula gossip2 sal isu semasa..bahas apa yang patut...gaduh ngan member2..

xpown aq jejalan sorang2..p tempat yang aq xpenah p...then berkenalan ngan orang yang aq xkenal...makan makan...amik pic..segala 2 la aq nak wat......

so pagi nie aq azam nak minta duit then aq nak g jejalan sorang sorang...AQ BOSAN n aq nak cari aktiviti untuk aq...that right!!aq buat apa yang aq mampu buat..



5 celoteh anda:

::p0t pEt iLa:: said...

buat benda yg boleh buat kita hepi ;)

Anak Munsyi said...

tabah taw mcm fyqa, hehe . Semua tuu ujian DIA (:

Anisa Hang Tuah said...

everything gonna be okayy

Anonymous said...

sabar..tabar..huhu

Anonymous said...

sabah tabah..chil2 :D hihi
boleh pakai ke petua nie?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pencarian kowg