Blogger Backgrounds

.:pengunjung GADIS:.

About Me

My photo
dunia q bicara q....andai ada yang tersinggung sila bawa diri sendiri...tiada paksaan yntuk membaca malah untuk membuka blog picisan ini...bagi yang memahami alhamdulillah kata2 nasihat dari kalian xpenah ditolak..apa yang buruk datang dari diri q sendiri,mana yang bagus itu datangnya dari nya...

Pages

.:TABUNG OPERATION GADIS:.

.:kawan2 GADIS:.

Sunday, 7 August 2011

.:aq curang padamu..maafkan la..:.

cOretan gadis kepastian

assalamualaikum sekalian......

busan sangat hari nie....aq mc ari nie..penat xda semangat...semuanya gara2 jiwa kacau...sampaikan semalam tergedik2 nak tutup blog..tapi rindu sangat2...

kalau dulu blog la tempat aq meluah luka lara...blog juga la peneman aq dikala awan gelap menyelubungi...
saat aq betol2 xda tempat untuk mengadu blog la juga aq tenggek..

tapi bila aq jumpa mr car..sikit demi sedikit aq tinggalkan blog...semuanya gara2 xda masa....

bila fikir balik aq rasa kosong sangat tanpa blog disisi...rasa macam aq kekurangan sesuatu dalam diri aq...emosi aq terganggu...jiwa aq kacau....haisss harus dibuang jauh2 sifat 2 n kembali kepada blog q....

tadi aq mengskodeng balik pic lama2...rindunya pada kawan kawan aq dulu...ntah kena la jadi macam nie...adahal dulu pantang  berjumpa mesti gaduh2...haha batak an...




n aq pown rindu mr car..tapi nie dugaan yang allah berikan pada q...doakan la supaya perasaan nie kian hilang..agar terhindar aq dari kemungkaran....^_^

4 celoteh anda:

Syazwan Che Deraman said...

mr car?

sape tu?.

kereta?

dah lama tak singgah sini.thanks for dropping..
kat kelantan.
ramai golongan macam ni kan.peminta sedekah bersindiket.

- abdul hadi abdul muti - said...

curang pada blog?

Henry Zackery said...

tak bek curang2..hehe

IKLAN GANGSTER BUKAN KL GANGSTER

✿....rossa alina....✿ said...

BILA DOK SORANG2 MESTI TERINGAT KAT KAWAN2 KAN??NGEHHH.. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pencarian kowg