Blogger Backgrounds

.:pengunjung GADIS:.

About Me

My photo
dunia q bicara q....andai ada yang tersinggung sila bawa diri sendiri...tiada paksaan yntuk membaca malah untuk membuka blog picisan ini...bagi yang memahami alhamdulillah kata2 nasihat dari kalian xpenah ditolak..apa yang buruk datang dari diri q sendiri,mana yang bagus itu datangnya dari nya...

Pages

.:TABUNG OPERATION GADIS:.

.:kawan2 GADIS:.

Monday, 22 August 2011

.:terima kasih kerana sentiasa disisi q:.

cOretan gadis kepastian

assalamulaikum semua.....


alhamdulillah selepas apa yang berlaku antara aq dan mr car aq lebih yakin pada cinta yang dia berikan pada q...walaupown banyak dugaan yang kami terima biar pown dari orang terdekat kami masih lagi bertahan..

dah banyak kali aq cuba untuk tarik diri tapi berkali-kali juga mr car yakinkan aq..xpenah dia putus ase..kekadang aq terasa betapa lemahnya aq nie disisi dia...mungkin tanpa dia aq xkan terus bertahan sampai ke tahap nie...

xda balasan yang dapat aq berikan pada dia selain kejujuran hati q dalam hubungan kami....dia berikan aq perasaan yang sebelom nie aq angankan...dia merealisasi kan impian2 q..

dia berikan aq ruang untuk menumpang kasih pada keluarganya biar pown aq hidup di perantauan..emak beliau..adik beradik beliau...semuanya terlalu baik pada q..sampaikan xdapat aq nak membalasnya dengan apa2..mereka layan aq macam aq nie ahli keluarga mereka..sikit pown aq xterasa disisih...

alhamdulillah atas segala nikmat nie...dalam bulan mulia nie juga aq dipertunjukkan dengan segala macam perangai....yela macam korang tahu la kan bulan puasa mana ada syaiton jahanam yang nak menghasut segala bagai...

yang ada adalah tompok2 hitam dalam hati masing-masing yang disemai sebelum nie..masa nie la kita bleh tengok sifat sebenar orang disekeliling....sampai ada yang maki2...hasut menghasut....masyaallah minta dijauhkan la aq dengan sifat2 terkutuk itu....

dah banyak aq dok puji nie aq nak ucapan TERIMA KASIH kepada pembeli tudung2 yang aq jual 2..nanti raya bleh la pakai no...hehehe...skunk pown sibuk untuk penuhi tempahan2 yang perlu dihantar...

hujung minggu hari 2 best dapat bersama keluarga baru...insyaallah hope hubungan nie berterusan....



10 celoteh anda:

Anisa Hang Tuah said...

semoga berbahagia

:)

happy for you

Anonymous said...

tak silap aku laki tu dah ada anak....

ada makna ni...kalau laki ni takde duit.....haram!!!

gadis kepastian said...

a'ah mmg mr car dah ada anak bini..nak cakap pasal duit sapew2 pown ada...awk penah bercinta??awk taw kew penangan cinta nie??mmg senang orang memandang n buat andaian..tapi apa yang belaku sama ada niat baik atau x terletak pada individu tersebut...alhamdulillah la...sampai skunk xda lagi terlintas dihati nak khianati dia sebegitu...berdoa untuk kebaikkan seseorang walaupown menyakitkan akan diangkat lebih cepat dari mendoakan keburukan...pandang pada pandang yang bersih untuk diri kita dipandang bersih..tqvm...

Anonymous said...

wah...penangan cinta??sebab dok melayan la aku rasa...
ramai lagi laki lain di luar sana,tapi laki yang dah ada anak bini ni jugak yang kau dok kejar??
sia-sia saja wahai gadis....

aper perasaan ko jika ko dah berlaki,tapi ada betina dok menggatal ngan laki ko tu??

gadis kepastian said...

haha ok jew tgk dia bergesel ngan singa betina....

Anonymous said...

ok jer ko cakap??cetek nye ilmu agama kamu....
bercakap bukan main,,tapi perbuatan sangat terhina...jijik...

ke memang dah dari dasar lagi??mungkin kamu suka tengok Bbapak kamu bergesel dengan Bbetina yea??

sorry kasar sikit...memeang patut pun..

gadis kepastian said...

sayang seribu kali sayang....tapi dah kita bercakap nie xsalah rasanya kita menegur sesama sendiri kan....ya allah ya tuhan q..q memohon agar kau pelihara la bibir dia(anon) agar terhidar dari kata2 yang xbagus untuk dirinya..hindarkan kata2 kesat dari bibirnya kerna setiap tutur kata yang diluahkan adalah doa..sesungguhnya q ketahui janji mu tiap doa yang mendatangkan kemungkaran kedapa orang lain adalah untuk diri sendiri..maka kau jauhi la perkara yang ditutur oleh dia(anon)...q memohon pada mu yang allah..sesungguhnya engkau lah maha pengampun....telah pun q maafkan tiap bait kata kesat yang telah dilemparkan pada q...


semoga allah memberi hidayah pada mu...

Anonymous said...

ko cakap memang macam alim....
yang ko duk taruk gambor berdua-duaan yang bukan mahram tu aper kejadah???tambah2 dalam bulan puasa plak tuh....sah memang tuning dah lari pompuan sorang nih...

nak tunjuk la kononnya aku ni ade pakwe....

haram...buat dosa!!!

baik ko balik jaga mak bapak ko tuh!!!

Anonymous said...

jgn la ko nk blagak baek sgt...ckp x srupa bikin maa...dh xde jantan len ke ko nk rempat...smpai laki org pn ko nk sapu...dsar betina sial..jantan tua pon ko nk sapu...asl ko ni bodoh sgt..dh xde jantan len ke yg nak kt ko smpai laki org jgk ko rembat...ke dh pnh msuk bilik?????x g2 wahai gadis kepastian...mmg pasti lah ye...

Anonymous said...

blog ape ni? cam sampah je ak tgk.. bek ttup je la blog sampah ni.. jijik sial ak bc.. cm haram.. fuuuuuu!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pencarian kowg