Blogger Backgrounds

.:pengunjung GADIS:.

About Me

My photo
dunia q bicara q....andai ada yang tersinggung sila bawa diri sendiri...tiada paksaan yntuk membaca malah untuk membuka blog picisan ini...bagi yang memahami alhamdulillah kata2 nasihat dari kalian xpenah ditolak..apa yang buruk datang dari diri q sendiri,mana yang bagus itu datangnya dari nya...

Pages

.:TABUNG OPERATION GADIS:.

.:kawan2 GADIS:.

Monday, 12 September 2011

.: alhamdulillah doa minta 1 skali dapat 3 :.

cOretan gadis kepastian

assalamualaikum semua n salam sejahtera..

baru jew 2 3 minggu nie aq bersunggut dalam hati " hai nuff nie dah lupa kew kat aq..xda dah dia nak kasi kat aq BE..." <-- monolog 2 3 minggu lepas

hari nie check2 nuff jew hati aq kata " eh ingat ag eh kat aq upanya nuff nie...ingankan dah anak tirikan aq..."



tapi xda papew ag..aq pown baru jew taw tengok tadi...

kekawan meh r tolong aq 

bukan susah pown

men klik2 jew....susah kew???

korek idung ag susah taw...


hokey ah 
wasalam...
hehe

4 celoteh anda:

JIJI YU said...

belanja aku satey

abadi romeo said...

tu pun dah kira banyak dik...aku lagi ckit...uwwwwww...!

delarocha said...

waaaa dapat BE, rajin2 la update ye.. huhu

gadis kepastian said...

kena klik2 untuk aq dulu bru bleh blanja satey....

yekew..huuhuhu nie pown berjanggut juga tggu nak dapat..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pencarian kowg